Contactformulier

FAQ

Hoe boek ik een artiest?
  1. U doet een informatieaanvraag via de website.
  2. Wij nemen contact met u op, adviseren en maken een voorstel.
  3. U maakt een keuze en bevestigt deze aan ons.
  4. Wij maken een contract en aanbetalingsfactuur (alleen nieuwe opdrachtgevers); als u deze getekend retour stuurt en de aanbetalingsfactuur voldoet, is de boeking definitief.
Hoe lang duurt het voordat ik een reactie krijg?

Wij doen ons best om tijdens werkdagen uw informatieaanvraag via de e-mail binnen één uur te beantwoorden. Indien wij adviseurs beschikbaar hebben in de chat, krijgt u direct reactie.

Kan ik een artiest vrijblijvend in optie nemen?

Ja, het is mogelijk om een artiest vrijblijvend in optie te nemen. Opties zijn 10 dagen geldig, tenzij in de offerte anders aangegeven. U heeft binnen deze 10 dagen de gelegenheid om met uw feestcomité of collega-organisator te overleggen of u de geplaatste optie om wilt zetten in een definitieve boeking. Een optie plaatsen kunt u simpel doen door telefonisch contact met ons op te nemen, een email te sturen of het contactformulier in te vullen.

Krijg ik een bevestiging van de boeking?

Voor u en ons is het prettig wanneer zaken helder en duidelijk geregeld zijn. Ter bevestiging van een boeking stuurt Cas Events het contract altijd per e-mail. In dit contract staan alle afspraken (tijden, locatie, contactpersoon, etc.) die gemaakt zijn overzichtelijk op een rij. Na ontvangst van het contract dient u deze te ondertekenen en binnen vijf dagen per e-mail of post te retourneren. Pas na retourneren van het contract is de boeking definitief.

Hoe verloopt de betaling?

Indien wij de boeking aan u mogen bevestigen ontvangt u naast een contract ook direct een factuur. De factuur dient uiterlijk 4 weken voorafgaand aan het optreden te worden voldaan.

Bij nieuwe opdrachtgevers hanteren wij een aanbetaling van 25% welke direct bij ondertekening van het contract (tenzij anders aangegeven) moet worden voldaan. De resterende 75% dient uiterlijk 4 weken voor aanvang van het evenement op onze rekening te staan.

Wat als een artiest verhinderd is?

In de praktijk komt het vrijwel nooit voor dat een artiest een optreden moet afzeggen. Mocht een artiest door omstandigheden toch verhinderd zijn dan zal Cas Events er alles aan doen om voor geschikte vervanging zorg te dragen. Doordat we een groot artiestenbestand hebben is er eigenlijk altijd wel een oplossing mogelijk. Mocht er uiteindelijk geen passende oplossing gevonden worden, krijgt u uiteraard uw geld terug.

Wanneer moet ik Buma afdragen?

Gebruikt u muziek tijdens uw evenement? Dan heeft u hiervoor toestemming nodig van Buma. Dit geldt voor alle optredens waar muziek ten gehore wordt gebracht uitgezonderd privéfeesten (b.v. een bruiloft of een verjaardag). Eigenaren van horecagelegenheden, welke een jaarlijkse licentie overeenkomst hebben met Buma, hoeven tot een uitkoopgage van duizend euro geen extra Buma vergoeding af te dragen. Wilt u meer informatie over regelingen en tarieven? Kijk op de website van Buma Stemra.

Hoofdkantoor

Willem Barentszstraat 19
2315 TZ Leiden

Contact

071 - 203 22 98
info@cas-events.nl

Overig

KvK-nummer 27319812
Btw-nummer NL001304736B75
Rekeningnummer NL93 RABO 0100 9913 86
Rabobank, Leiden

www.facebook.com/casevents